Bakslag...

Sov till klockan tio i morse... Huvudvärken är inte rolig idag och domningarna i vänster kind, arm och ben är tillbaka. Och med det följer bitterhet och ångest. Jag skulle inte ha vågat hoppas på att jag var på väg att bli bättre... Men jag trodde verkligen att det vänt, att jag skulle bli frisk nu. Jag har ju inte ansträngt mig något alls denna veckan utan bara tagit det lugnt och vilat... 

Är så less på att må så här! 

#1 - - Ninni:

Det är klart du hoppades på att det vänt, det gjorde vi alla! Och vet Du vad: DET ska vi fortsätta med!
(När en känner sig piggare anstränger en sig lite mer, omedvetet många gånger, och resultatet blir ofta ett bakslag i måendet.)
Tänker på dig varje dag och försöker skicka lite styrka via webben!
Kram på dig lillstrumpa 😙 😙

Svar: Åhhh tack finaste du! ❤❤❤ Kramar
Sandra Vulkan

#2 - - Anonym:

Du får i ge ge upp. Vi hoppas alla att det ska vända för dig ❤

Svar:
Sandra Vulkan

#3 - - Anonym:

Du och vi ska inte ge upp! De kan ännu hitta en sjukdom det finns bot på, det kan vända av sig själv eller något vi inte tänker på..Kramar ❤/ Mikaela

Svar: Du har så rätt vännen! ❤ Kram
Sandra Vulkan

#4 - - Pernilla:

❤️

Svar:
Sandra Vulkan

#5 - - Pernilla:

❤️

Svar:
Sandra Vulkan