Maktlöshet..

Åh vad jag önskar att jag kunde lägga min sjukdom åt sidan, om så bara för en dag, för att kunna finnas till hands för en av mina älskade vänner som har det extremt tufft... 

Känner mig så otroligt maktlös! Här ligger jag och ser hur min fina vän brakar, pga många rådande omständigheter, mitt framför ögonen på mig. Och jag kan inte göra något för att hjälpa henne. 

En del människor utsätts för allt för mycket i livet. Min vän är en av dem... Jag försöker hitta en förklaring till varför hennes styrka testas gång på gång, men finner ingen. Ingen människa ska behöva gå igenom ens en tiondel av de som hon får gå igenom. Hon kämpar för alla andras skull och för mångas talan där de själva inte kan, hennes eget välmående får vänta tills senare...

Hoppas att jag snart blir bättre så att jag kan få finnas där som ett stöd för henne, innan hon faller helt...

#1 - - Mamma ❤❤:

Godmorgon. Bra att du bryr dig i andra som har det jobbigt men just nu tror jag att du ska tänka på dig själv och din familj. Vet att din vän och du är lika omtänksamma och bryr er i alla.❤ fast ni har det jobbigt. Var rädd om vänskapen till din vän. Kram, kram ❤ 🌹🌹🍀🍀

Svar: Jobbigt att se någon som en tycker om må så dåligt... Kramar ❤
Sandra Vulkan

#2 - - Anonym:

Förstår att det är jobbigt, men du måste tänka på dig själv kramar / Mikaela

Svar: ❤ Kramar
Sandra Vulkan

#3 - - Anonym:

Kära fina du♡
Livet slår hårt på olika sätt i olika människors liv. Mer för endel och det är högst märkligt med den fördelningen.
Men oavsett så slår livet hårt mot dig just nu och att leva i den ovetskapens helvete som du gör är tillräkligt nog.
Du är viktigast av allt och behöver bara lägga din fokus på din hälsa för att få så många tacksamhetsdagar som möjligt.
Dina fina tankar om att vilja finnas till är fullt tillräckliga för att lyfta en annan människas sorger om för en liten stund.
♡♡♡

Svar: 😢Rörd till tårar... ❤❤❤
Sandra Vulkan