En dag i sängen...

Utanför fönstret vräkte regnet ner. Jag drog upp täcket lite till och försökte att somna om. Men huvudvärken gjorde det omöjligt att slappna av... Domningarna spred sig snabbt över den vänstra kroppshalvan, hade kunnat dragit ett streck rakt över HELA kroppen från huvudet till de nedre regionerna och upp längs ryggraden igen med en linjal, så skarp skillnad var det mellan höger och vänster sida. Otäckt faktiskt trots att jag borde börja bli van...

Hela dagen spenderades i sängen under täcket. Tittade till och från på tv, orkade inte göra något annat...

Antar att detta är mitt "staff" för att jag hade en mycket trevlig helg, även om krafterna började ta slut redan söndags. Eller så var det helt enkelt bara dags för ett bakslag just nu...

Och självklart så hörde min neurolog inte av sig igår heller, förstår inte varför jag ens förväntar mig att han ska göra det... På torsdag går min nuvarande sjukskrivning ut och det finns inte en chans att jag klarar att arbeta just nu. Men som vanligt så måste jag nog ringa igen dagen innan för att få någon som helst hjälp, om så bara för att få min sjukskrivning förlängd...

#1 - - Tori Johansson:

❤❤❤ Styrkekramar! Kram Tori

Svar: Tack fina du! ❤
Sandra Vulkan

#2 - - Anonym:

Styrkekramar! Säg till om du vill att jag ska ringa och prata med dem, när du inte orkar ligga på❤/ Mikaela

Svar: Tack för ditt stöd min underbara vän!!! ❤❤❤ Kramar
Sandra Vulkan

#3 - - antnaselever.blogg.se:

Hoppas du mår lite bättre nu. Får verkligen hoppas att du får telefonsamtal från din neurolog snart för nu måste du få hjälp. Kram mamma 💕💕💕

Svar: Det hoppas jag med! ❤ Kramar
Sandra Vulkan

#4 - - www.gunillasljusglimtar.blogspot.com:

..MEN...Hur svårt är det att hålla vad man lovar då...grr Hoppas verkligen du får hjälp.Usch inte lätt att stå på sig heller i din situation.Kram ❤ Gunilla

Svar: Det är så otroligt tröttsamt! ❤ Kramar
Sandra Vulkan

#5 - - Mamma ❤❤:

Blev något tokigt när jag skrev. Inte från mig men ändå från mig när jag skrev. Kram 😀😀

Svar: Såg det och undrade hur det gått till... 😊
Sandra Vulkan