En dag med blandade känslor...

Besvikelsen var obeskrivlig när jag igår morse återigen vaknade med huvudvärk av det skarpare slaget. Jag hade verkligen hoppats att jag skulle vara fri från den nu när det är över en vecka sedan min dysportbehandling (de 32 botox sprutorna). Enligt min neurolog så skulle de kicka in efter en vecka. Trodde att de skulle fungera denna gång... 

Hur som helst så åkte Engla, jag och hennes kompis Saga till stallet. Jag mockade som vanligt, terapeutisk långsamt med Jojo Moyes "Arvet efter dig" i lurarna. Engla och Saga berättade att Saga skulle fota Engla när hon red och det var ju inget ovanligt så jag tänkte inget mer på det. Solen sken och himlen var vackert vinterblå.

Vi åkte hem och Engla visade mig några bilder från deras fotosession. HELT OTROLIGT VACKRA!! Men döm om min förvåning när jag såg att Engla endast hade en sommarklänning på sig! Jag frågade henne om det inte varit kallt. Hon sa att när de fotade frös hon inte (antagligen för att hästen var varm) men efteråt frös hon. 

Huvudvärken fortsatte att påminna mig om mitt tillstånd under eftermiddagen och kvällen. Jag satte mig vid symaskinen och "gjorde garn" som jag senare stickade en super chunkyfilt av. Även det är ju terapeutiskt och vetskapen om att Adam låg i soffan framför TV'n och mös gjorde mig glad. Älskar när han är hemma! 

#1 - - Anonym:

Mycket fina bilder! Hoppas de hjälpt idag i alla fall ☺ Styrkekramar ❤ / Mikaela

Svar: De jobbar bra ihop, Engla, Theo och Saga. 😊 Mår skit idag... 😩😢 Kramar ❤
Sandra Vulkan

#2 - - Mamma ❤❤❤:

Inte något roligt när du skriver att du har huvudvärk igen. Hoppas att du blir piggare snart igen. Ja dessa underbara barn. Sommar klänning. ......Jätte vacker bild på fina Engla Andersson. Kram ❤

Svar: Ja visst är de helt otroligt vackra!? Saga är en skicklig fotograf. Kramar ❤❤
Sandra Vulkan