Ännu en dag i mitt liv

Vaknade orkeslös med huvudvärk igår. Tvingade mig till duschen i gästhamnen, helt på vilja. Efter en varm skön dusch åt vi frukost på Bomans hotell med mamma och pappa. T åt inget då hon fick 40° feber under natten och därför kräktes då. Som en zombie gick jag upp och tömde spykannan. Hon är så otroligt duktig min lilla T när hon blir dålig. Hon svalde en Alvedon och somnade om. Själv låg jag orolig i sängen och snurrade.

Efter frukost slappade vi i solen i trädgården på Bomans, vilket var behövligt för mig. Bedövade huvudvärken med ett par cider innan vi gick på bubblet.

En fin dag trots mitt mående... och till kvällen rullade mängder av veteranbilar in i hamnen nära vår båt. Vi tog en sväng med hundarna och tittade på dessa vackra åk med avund i våra blickar. Örjan sa att vi ska investera i en fin bil när vi blir gamla. Jag tänker att det är en bra idé ifall jag blir sämre med min balans och mitt mående och inte klarar av båtlivet längre. Skönt med alternativa planer till framtiden!

#1 - - Mamma ❤❤:

Jag måste hålla med om att går dagen var en fin dag i Trosa. Såg att du inte mådde helt ok. men du kämpade dig igenom dagen. Tack för två fina dagar i Trosa min kära dotter. Kram ❤❤

Svar: Tack själva! ❤❤
Sandra Vulkan

#2 - - Tori Johansson:

Skönt att du orkade med dagen trots allt. Hoppas på en bättre dag idag. Så vackert i Trosa! Kram Tori

Svar: Kramar ❤
Sandra Vulkan

#3 - - Anonym:

Styrkekramar ❤ / Mikaela

Svar: Tack finaste du! ❤
Sandra Vulkan

#4 - - Ninni:

Kramar till er!❤❤❤

Svar: Kramar tebax! ❤❤❤
Sandra Vulkan

#5 - - Anneli Johansson:

Styrkekramar.

Blev helt förälskad i stolarna.

Svar: Tack! 😊 Javisst är det ljuvliga?! ❤ Kramar
Sandra Vulkan