En dag på stranden...

Ljuvligt väder med sol på blå himmel och en otrolig värme är som balsam för min själ! Att dessutom få spendera denna ljuvliga dag tillsammans med underbara människor gjorde gårdagen till en av de bästa dagarna på länge!

Bild från den vackra solnedgång i Arkösund

Huvudvärken fanns kvar som men endast som en skugga i bakgrunden... Om inga känningar alls av urinvägsinfektionen.

Dessa dagar då jag mestadels ligger i solen så märker jag att jag samlar på mig energi egentligen utan att tänka på det. Och då blir jag heller inte alls lika utmattad, om det beror på lindrigare huvudvärk, vila eller trevligt sällskap vet jag inte riktigt men troligen en kombination av alla tre.

På kvällen var vi på friluftsteater på Kvarnberget i Arkösund. Egentligen är det inte min grej, men de var duktiga och det var somrigt trevligt.

#1 - - Tori Johansson:

Låter som en härlig dag! Hoppas du får många fler! Kramar Tori

Svar: Verkar som en ganska bra dag idag också 😊 Kramar
Sandra Vulkan

#2 - - Anonym:

Härligt! Hoppas på fler av dessa dagar😀❤/ Mikaela

Svar: Ja hoppas att detta är vändningen! ❤ Kramar
Sandra Vulkan

#3 - - Mamma ❤❤:

Vad skönt om du får en fin dag idag också och många dagar framöver. Njut av solen och familjen. Kram❤❤🌞🌞

Svar: Kramar ❤🌞
Sandra Vulkan