Hemma igen...


Ännu en bra dag igår med vackert väder och jag, som egentligen är en riktig badkruka, badade för första gången i år i havet. Det måste minst ha varit 22 grader i vattnet och jag simmade iallafall ca 20 simtag... 


Efter en halvdag till ute till sjöss åkte vi sakta hemåt. Känns som att vi haft en lång semester fast det "bara" gått 12 dagar... Det måste vara ett bevis på att vi är utvilade och fulltankade med energi just nu.

Väl hemma blev det hämtpizza och Coca-Cola framför "Titanic" (tröttnar aldrig på den filmen). Jag fick i mig en hel pizza, det har nog aldrig hänt tidigare. Gott var det!!

Kvällen gick åt till att vila och vårda min stigande huvudvärk och lugna domningar i vänstra kinden och armen... Somnade tidigt till ljudet av en P1 dokumentär.

2 kommentarer publicerat i Allmänt, Båtliv, Hälsa, sjukdom;
Taggar: Båt, Båtliv, Lycka, Sea Ray, Skärgården, Sommar, diagnos, leukodystrofi, mindfulness, sjukdom, terapi, utredning
#1 - - Anonym:

Härligt! Hoppas du kan fortsätta vila upp dig hemma. / Mikaela

Svar: 😙😙😙
Sandra Vulkan

#2 - - Mamma ❤❤:

Låter som en jätte mysig båtresa/ semester. Hoppas att ni snart kan åka ut på sjön igen. Ha en fortsatt fin dag. Kram, kram 🌞🌞❤

Svar: ❤❤
Sandra Vulkan