NeurogĂ„van 💗 Spetsbandet

 

Nu ni kÀra slÀktingar, vÀnner, kollegor och alla övriga lÀsare, nu har jag startat en insamling till forskning inom Neurologiska/Neuroinflammatoriska sjukdomar!! Min insamling hittar ni pÄ NeurogÄvan, som har 90konto (alltsÄ kontrollerade konton). Insamlingen heter Spetsbandet och Àr taggat med Diagnosutredning, Neurologisk sjukdom, Neuroinflammatorisk sjukdom och Leukodystrofi (den diagnos som min mamma har fÄtt). Kommer Àven att dela denna lÀnk pÄ mitt Facebook konto och mitt instagram konto.

För att komma till min insamling direkt klicka hÀr!

Swisha in din gĂ„va till 901 00 75, ange "Spetsbandet" i meddelandefĂ€ltet för att skĂ€nka till denna insamling. Swish-gĂ„vor summeras mĂ„natligen i ”Total summa” och syns ej i listan.


SMS:a neuro 10594 100 till 72980 för att skÀnka 100 kr till denna insamling (byt ut 100 mot den summa du vill skÀnka, men minst 10 kr och max 500 kr). Vissa operatörer krÀver att du har WyWallet.

 

Pengarna som skÀnks till min insamling gÄr alltsÄ till forskning inom dessa omrÄden. Jag vill hjÀlpa andra som precis som jag blir sjuka och vÀntar pÄ en diagnos. Som ni sÀkert har förstÄtt sÄ Àr det otroligt pÄfrestande att för det första bli sjuk i en neurologisk sjukdom dÀr det ofta inte existerar nÄgra botemedel eller bromsmediciner. Och för det andra att behöva gÄ sÄ lÀnge och veta att en Àr sjuk men inte fÄ veta vad en lider av. Jag hoppas nu att min insamling kan leda till mer kunskap om olika diagnoser sÄ att neurologerna snabbare ska kunna identifiera dessa Ät patienterna sÄ att de/vi slipper leva lÀnge i ovisshet. Och sÄklart att det Àven forskars fram botemedel och bromsmediciner för allt fler sjukdomar. Dessutom vill jag att det forskars mer om ovanliga diagnoser som t.ex Leukodystrofi som ligger mig nÀra...

 

Sedan har jag tÀnkt och klurat lite i hur jag löser det med spetsbanden som jag vill att ni fÄr nÀr ni ger er gÄva. Och det enklaste blir att nÀr ni har gett er gÄva (minst 100 kr) sÄ skickar ni ett mail eller ett meddelande till mig, sÄ skickar jag en spetsbandsbrosch till er (gÀrna med en bild pÄ en skÀrmdump pÄ inbetalningen). Spetsbandet och porto stÄr jag för, det blir min gÄva till er som vÀljer att bidra och pÄ sÄ sÀtt hjÀlpa Àven mig... SÄ fÄr vi se hur mycket vi lyckas samla ihop tillsammans! En för alla, alla för en! Tack pÄ förhand!!

5 kommentarer publicerat i AllmÀnt, HÀlsa, sjukdom;
Taggar: Forskning, Insamling, Leukodystrofi, NeurogÄvan, Neuroinflammatorisk sjukdom, Neurologisk sjukdom, Sjukdom, Spetsbandet
#1 - - Mamma ❀❀❀:

Fint initiativ. Du Ă€r ju alltid driftig. Lycka till och jag tycker spetsbandet Ă€r fint. Kram och ha en fin dag. ❀ ❀ ❀ 🐕 đŸ© ❀ ❀

Svar: Tack mamma! ❀❀ Kramar
Sandra Vulkan

#2 - - Anonym:

Bra jobbat!!! Kram Tori

Svar: Tack!! 😀 Kramar
Sandra Vulkan

#3 - - Gunilla:

Bra initiativ! Kramar till dig 💚💚💚

Svar: Tack vĂ€nnen! ❀❀❀ Kramar
Sandra Vulkan

#4 - - Anonym:

Bra jobbat! Kramar / Mikaela

Svar: Tack snĂ€lla du! ❀ Kramar
Sandra Vulkan

#5 - - My Little Crafty Life:

JÀtte bra initiativ! Min sambo har lidit av kronisk huvudvÀrk de senast sex Ären och gjort flera magnetröntgen och andra undersökningar sÄ för oss Àr det hÀr verkligen en passande insamling

Svar: Underbart att det betyder sĂ„ mycket för fler Ă€n för mig och mina nĂ€rmsta! ❀ Styrkekramar till er bĂ„da
Sandra Vulkan