Mamma-boosting på hög nivå ❤❤❤

Mina tre barn, Adam (-00), Engla (-03) & Tindra (-05) har svarat på några frågor om mig som jag hittade på Facebook för flera månader sedan. De har fått svara på dem skriftligt och de har inte sett varandras svar och jag har inte varit tillsammans med dem då de skrev. Vilken underbar Mamma-boost det är att läsa deras fantastiska svar!! 


Och som ni ser så känner de mig så väl både på det ytliga planet och på det lite djupare planet. Många tårar har nu rullar ner för mina kinder... 

Att jag älskar Sushi är inte svårt att utläsa av deras svar. Likaså deras kärlek till mig!

Läs och njut med mig...

1. Vad brukar mamma alltid säga till dig?

SVAR:

T: Gå och lägg dig nu, tjafsa inte emot nu, jag älskar dig.

E: Vad e det?

A: Försov du dig imorse


2. Vad gör mamma lycklig?

SVAR:

T: När jag lyssnar, när jag myser med dig.

E: Sushi

A: Sushi och att må bättre än vad hon ibland gör



3. Vad gör mamma ledsen?

SVAR:

T: När jag inte lyssnar och när jag är ledsen.

E: När vi bråkar.

A: När hon mår skit så hon inte kan göra det hon vill :(



4. Hur får mamma dig att skratta?

SVAR:

T: Säga dåliga skämt och när du pratar som Morran.

E: När hon larvar sig och tror att hon är cool

A: När hon är muppig



5. Hur var mamma som barn?

SVAR:

T: Precis som mig!

E: No idea

A: Sprallig och nyfiken



6. Hur gammal är mamma?

SVAR:

T: 40 år

E: 40 ?

A: Lite lagom😉



7. Vad gör mamma arg?

SVAR:

T: Om jag inte går och lägger mig när du säger till.

E: När jag och Tindra bråkar

A: Falska människor



8. Vad är mammas favoritsysselsättning?

SVAR:

T: Vara med mig själv.

E: sy? Virka, blogga

A: Sola



9. Vad är mamma jättebra på?

SVAR:

T: Allting!

E: Att göra snickers

A: Mamma har en grym mental styrka



10. Vad är mamma inte så bra på?

SVAR:

T: Ingenting !

E: Att dansa

A: --------------



11. Vad jobbar mamma med?

SVAR:

T: På en FÖRSKOLA!

E: Dagis

A: Förskolepedagog



12. Vad är mammas favoritmat?

SVAR:

T: Sushi

E: Sushi

A: Sushi



13. Är du stolt över din mamma? Om ja: Varför är du stolt över mamma? Om nej: Varför inte?

SVAR:

T: Ja för att även om du inte mår så bra så kämpar du as hårt I LOVE YOU!!

E: Ja för att hon tar sig igenom en jobbig sjukdom

A: Ja absolut hon är en stark människa



14. Om mamma var en seriefigur så vem skulle hon vara?

SVAR:

T: Super girl eller Snövit.

E: Kajsa Anka

A: Nalle Puh



15. Vad gör du och mamma tillsammans?

SVAR:

T: Myser kollar på film

E: Kollar på Skam

A: Äter Sushi



16. Vad är likt mellan dig och mamma?

SVAR:

T: Allting

E: Att vi gillar Skam

A: Godisätandet



17. Vad är olika mellan er?

SVAR:

T: Du kan bara sitta och ta det lugnt

E: Jag kan daba

A: Vart vi bor



18. Hur vet du att mamma älskar dig?

SVAR:

T: Du säger det hela tiden😂.

E: Hon säger det 24/7

A: Hon säger det



19. Vad är mammas favoritställe dit hon gillar att gå/åka?

SVAR:

T: Till Benjamin

E: Spa

A: Sjön



20. Älskar du mamma? Om Ja, varför? Om Nej, varför?

SVAR:

T: Ja för att du är bäst

E: Ja

A: Ja hon stöttar mig i allt



21. Vad önskar sig mamma?

SVAR: 


T: Att bli frisk❤️❤️❤️

E: Sushi

A: Ett friskare liv

2 kommentarer publicerat i Allmänt, Hälsa, sjukdom;
Taggar: Egoboost, Jag älskar er, Mamma-boost, Min älskade familj, Mina fina barn, Stolt mamma
#1 - - Anonym:

Superfina barn💕/ Mikaela

Svar: Ja, jag vet!! Är så stolt över fem! 💕
Sandra Vulkan

#2 - - Mamma ❤❤:

Älskade barnbarn. Skulle ha klarat av att gissa vem av godingarna som svarat vad. Helt underbara barnbarn. Kram ❤ ❤ ❤

Svar: ❤❤❤ Kramar
Sandra Vulkan