Reportage om lilla mig...

Igår landade tidningen Kommunal Östergötland i min brevlåda med ett reportage om mig, min sjukdom och min insamling i. Skrattar lite gott om några små och mindre små felskrivningar, som t.ex. att det står att jag har två barn, men jag har ju tre... och vid ett ställe står det att jag heter Sanna... och ord som pyssla och handarbete är inte mina ord, jag föredrar ord som skapande och kreativitet... Men annars ett bra reportage och publicitet som förhoppningsvis leder vidare till något bra! 

Ha ha!!! 😂 Jag ser väldigt vindögd ut på den lilla bilden... Och på den stora så här jag lyckats skapa x antal dubbelhakor... 

Om ni vill läsa artikeln så klicka här på den röda texten, skrolla ner till pdf-filerna och välj sen översta (nr 1 2017)

Blev ett kort blogginlägg idag, detta på grund av att jag var väldigt trött och med skarp huvudvärk under gårdagskvällen.


(Klicka gärna på hjärtat här nedan om du gillar detta inlägg! ❤⬇ Tack på förhand!)

2 kommentarer publicerat i Allmänt, Chunkyfiltar, Hälsa, sjukdom;
Taggar: Diagnosutredning, Huvudvärk, Insamling, Neuroinflammatorisk sjukdom, Neurologisk forskning, Neurologisk sjukdom, Reportage, Sjukdom, Spetsbandet, Super chunkyfilt
#1 - - Anonym:

Bra jobbat! Heja, heja 😀 / Mikaela

Svar: 😗😗😗
Sandra Vulkan

#2 - - Mamma ❤❤:

Nu har du fått vara en tidnings kändis igen.....😀😀. Bra att fler får läsa om din sjukdom och framförallt om spetsbands insamlingen. Hoppas att det är många som ger ett bidrag. Ha en fin dag och kväll. Kram ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ 🐕 🐕

Svar: Kramar till er ❤❤
Sandra Vulkan