Cirkus middag ❤

I torsdagskväll var det premiärbesök för mig, Örjan, Engla och Tindra på Pinchos. För er som inte riktigt vet vad Pinchos är så kan jag förklara att det är en tapasrestaurang med en inredning i cirkustema och den cirkusklädda hovmästaren kallas cirkusdirektör. All mat och dryck beställs via en app. Sedan får en ett meddelande på mobilen när maten och drycken är redo att hämtas vid en disk. En kan sedan beställa fler rätter, drycker och desserter allteftersom. Exempel på rätter i miniatyr är hamburgare, kebabpizza, baconlindade dadlar, sötpotatisstrips, kycklingspett, svamprisotto, plankstek... Alltså finns det något för alla. 

Jag fick inte ens i mig mina fyra rätter, trots att de var ganska så små. Men jag lyckades trycka i mig en dessert tillslut. Alla var otroligt nöjda och mätta när vi betalat via appen och åkte hemåt igen.

Kan varmt rekommendera ett besök på någon Pinchos restaurang. Gå in på deras hemsida och kolla vart den närmaste ligger, på Pinchos.se. Och Nej, jag tjänar inte något på att skriva detta här! Jag gör det för att jag tycker att det var en upplevelse som jag vill dela med mig av.

Klicka gärna på hjärtat här nedan om du gillar detta inlägg ❤⬇ Tack!! 

2 kommentarer publicerat i Allmänt
Taggar: Familjemys, God mat, Goda drinkar, Mysig kväll, Pinchos, Restaurang, Semester, Tapas, Tapas restaurang
#1 - - Anonym:

Vi har Pinchos i Enköping men jag börjar ledsna på den. Vi har en annan som heter Caliente som är bättre. Ha en fin helg innan arbetet börjar. Kram Tori

Svar: Jag förstår att en kan tröttna på maten om en äter där ofta.. Tack för tipset om Caliente! Får testa det nästa gång jag är uppe i Enköping. Trevlig helg! Kramar ❤
Sandra Vulkan

#2 - - Mamma ❤❤:

Kram och hoppas att lördagen har varit mysig ihop med tjejerna. ❤

Svar: Helt fantastisk!! ❤❤❤ Kramar
Sandra Vulkan