En svindlande tanke... ❤

Åh va trött jag var igår morse. Jag orkade knappt att stänga av alarmet. Men min motivation och glädje över att äntligen få ta emot våra barn i våra nya lokaler fick mig ändå att ta mig ur sängen. Sedan gick allt som på räls, nästan iallafall, vilket jag inte trodde i måndagskväll när jag låg och gnydde av huvudvärk tills jag somnade.


Det är en härlig känsla att inse att det oftast inte är lika långdraget som tidigare när huvudvärken stegrar. Med mycket vila och sömn som återhämtning kan jag rädda upp situationen. Det var totalt omöjligt för bara ett par månader sedan. Jag vågar nu nästan hoppas på att det vänt och att det nu går åt rätt håll, så att jag snart kan gå upp lite i tid. Men jag ska inte ropa Hej! än, för då blir jag ju bara besviken ifall jag brakar... Men tanken är svindlande och det pirrar i kroppen av förväntan. Så jag antar att min besvikelse väntar bakom nästa krön, redo att kasta sig över mig när jag som minst förväntar mig det. 

Klicka gärna på hjärtat här nedan om du gillar detta inlägg eller vill visa din omtanke.. ❤⬇ Tack snälla du! 

2 kommentarer publicerat i Allmänt, Hälsa, sjukdom;
Taggar: Diagnosutredning, Domningar, Extrem huvudvärk, Kronisk huvudvärk, Mina älskade hundar, Neuroinflammatorisk sjukdom, Neurologisk sjukdom, Orkeslöshet, Sjukdom, Yrsel
#1 - - Anonym:

Hoppas du får en underbar dag❤Syns snart😀/ Mikaela

Svar: 😀❤
Sandra Vulkan

#2 - - Mamma ❤❤:

God natt kramar 😴😴😍😍

Svar: Sov så gott! ❤
Sandra Vulkan