Familjen utökas... ❤

Nu kan jag inte hålla mig längre.Jag bara måste få berätta att familjen snart kommer att utökas av en ny familjemedlem. Nej, jag är inte med barn. Utan äntligen så ska ponnyn Theo bli vår! Gissa om jag har två lyckliga döttrar här hemma?!

Theo är en c-ponny så han är så där lagom stor att pyssla om. Det var den ponnyn som Engla var halvfodervärd åt i vintras. Men i månadsskiftet så ska han alltså bli vår häst på riktigt. Trodde nog aldrig att jag skulle bli ponnymamma, men här är jag nu och det känns så bra!!

Visst är han fin?! 




Klicka gärna på hjärtat här nedan om du gillar detta inlägg! ❤⬇ Tack snälla du!! 

#1 - - Anonym:

Mycket fin❤❤❤/Mikaela

Svar:
Sandra Vulkan

#2 - - Anonym:

Vad roligt ! Melina o Mathilda håller på och tjatar o försöker övertala oss ☺ / Catrin

Svar: Härligt att kunna ge ens barn det som lääääänge stått högst upp på önskelistan, om möjligheten finns... 😍😍😍
Sandra Vulkan