Jag känner igen den glada och driftiga tjejen...

Jag är så ofantligt glad över att jag har klarat att jobba varenda arbetsdag sedan semestern. Hela tre veckor på halvtid!! Våra nya ljusa underbara lokaler och mina härliga och proffsiga kollegor har såklart en betydlig del i det hela. 


Jag fick i fredags höra av en kollega som jag inte jobbar med dagligen, att det riktigt lyser om mig av arbetsglädje och sprudlande energi. Jag suger åt mig av sådana komplimanger, och visst märker även jag en stor skillnad på mig själv. Jag känner igen den glada och driftiga tjejen som äntligen har hittat tillbaka... Antar att mina blod- och järnvärden ligger till grund för detta.

Så på onsdag när jag ska träffa min neurolog igen så kommer jag, om inte något annat inträffar, att säga att jag från och med måndagen den 4 september tänker börja jobba 75%. Åh det ska bli så skönt att få känna ännu mer delaktighet med både barn och kollegor. Bara den lilla detaljen att jobba så många timmar så att det läggs in raster på mitt schema, och därigenom få sitta och prata och vara social med fler kollegor, får mig att le stort. 

Och Ja, jag ska ta det lugnt och dra i handbromsen ifall att det behövs. Eller försöka iallafall... 

Blir väldigt glad om du vill klicka på hjärtat här nedan om du gillar detta inlägg eller vill visa din omtanke! Tusen tack i förhand!! 

2 kommentarer publicerat i Allmänt, Hälsa, sjukdom;
Taggar: Diagnosutredning, Domningar, I'm back!, Kronisk huvudvärk, Mitt älskade jobb, Neuroinflammatorisk sjukdom, Neurologisk sjukdom, Ny energi, Orkeslöshet, Sjukdom, Yrsel
#1 - - Anonym:

Hoppas det håller i sig och att vi får se fig 75%😀❤/Mikaela

Svar: Hoppas också det!!!! 😀
Sandra Vulkan

#2 - - Mamma ❤❤:

Hoppas att du får fortsätta att må bra och att du kan jobba lite mer. Kram ❤

Svar: Japp!!! 😁❤
Sandra Vulkan