Positiva förändringar...

Igår kunde vi äntligen möblera vår avdelning i nya lokaler. Vi har alltså fått en övervåning på en paviljong. Ljusinsläppet är helt fantastiskt och tillsammans med de vita väggarna skapas en atmosfär som sprudlar av energi och inspiration. Allt är inte helt klart inför att barnen på tisdag, vi tänker att de måste få vara med och fatta en del beslut för att de ska känna att de äger rummen och miljön tillsammans med oss pedagoger, något som värdesätter väldigt mycket. Men det vi hunnit med att göra känns inbjudande och välkomnande. Längtar till tisdag nu...

Och något mer som är mycket välkomnat är mitt mående som varit riktigt bra hela denna första jobbvecka efter semestern!! Visst har jag behövt vila och återhämtning efter min arbetsdag men helt däckad har jag inte varit, och det om något är ett framsteg i rätt riktning.

Igår eftermiddag så hann jag med lite träning också. Jag körde samma pass som i tisdags, alltså 5 min för ben och rumpa och det 14 övningarna med minibands. Svetten rann och det kändes så bra att jag fixade detta igen. Efter det tog Adam och jag en rask promenad med hundarna. Det var precis så långt som min ork tillät. HEJA MIG!!!!! 

Klicka gärna på hjärtat här nedan om du gillar detta inlägg eller vill visa din omtanke! ❤⬇ Tusen tack!!

2 kommentarer publicerat i Allmänt, Hälsa, sjukdom, träning;
Taggar: Diagnosutredning, Extra energi, Kronisk huvudvärk, Mitt älskade jobb, Neuroinflammatorisk sjukdom, Neurologisk sjukdom, Nya tider, Sjukdom, Träning, Önsketorn
#1 - - Mamma ❤❤:

Godmorgon. Hoppas att du får fortsätta må bra och orkar jobba dina timmar varje dag. Roligt med lite "nystart" på jobbet. Ha en fin dag. Kram ❤

Svar: Ja det känns riktigt bra! ❤❤ Kramar
Sandra Vulkan

#2 - - Anonym:

Precis, heja dig!😀❤/Mikaela

Svar: 😁
Sandra Vulkan