Nytt symtom..?

Råkade under Juldagen ut för något otroligt smärtsamt och obehagligt. Redan när jag vaknade var jag väldigt öm i huden på baksidan av mitt högra lår. Och det blev bara värre och värre. Varje gång som jag nuddade huden där brände det till. Ni vet så där som det kan kännas i huden när en har hög feber. Skillnaden var dock att jag inte hade feber och att det endast var centrerat till just ett ställe. Jag hade även ont en bit in i låret som om.jag hade ett blåmärke där...

Mot kvällen kom denna smärta i korta attacker trots att jag inte vidrörde låret. Tänker att det troligen är nervsmärta, så som jag tidigare fått i mina tår. Fast då gjorde det ont ända in i skelettet. Och om detta nya smärtsamma också är nervsmärta så är det ett nytt symtom. Efter mitt senaste skov kanske... Hoppas då att detta är ett restsymtom som kommer att försvinna helt så som det gjorde med nervsmärtan i tårna. 



Bjuder på en bild på min vackra nya tekopp och en efterlängtad saffranssemla!! 




2 kommentarer publicerat i Allmänt, Hälsa, sjukdom;
Taggar: #diagnosutredning, #kroniskhuvudvärk, #leukodystrofi, #nervsmärta, #neurologisksjukdom, #restsymtom, #saffranssemla, #tekopp
#1 - - Anonym:

❤/Mikaela

#2 - - Mamma🎄🎄🌟🌟:

Kram 💕💕💕