Underbara vårsol

Efter frukost hos Fia och Micke åkte vi hem och fortsatte vår renovering av toaletten nere. Så nu är golv lagt och bröstpanelen på gång.


Jag hann även med att sitta i vårsolen och njuta en stund. Jag älskar vårsolen med sina varma strålar som kommer med löfte om att sommaren bara har några månader på sig att nå oss.

Till middag blev det grillat, såå gott efter en veckas semester med italienskt kök. Sedan blev vi bjudna på 40 årsfest hos Tindras kompis mamma, så spontanfest återigen. Fick otroligt goda frukter, ostar och kallskuret. Vi blev inte långvariga på festen på grund av att jag blev så sjukt trött. Det kröp i hela kroppen och jag kämpade med att hålla mig vaken. Huvudvärken stegrade i rask takt. Väl hemma fick jag i mig en kopp te framför en film, innan jag tvingades att krypa ner i sängen...

2 kommentarer publicerat i Allmänt, Hälsa, sjukdom;
Taggar: Diagnosutredning, Fotspår, Hjärta, Neuroinflammatorisk sjukdom, Neurologisk sjukdom, Sand, Sjukdom
#1 - - Anonym:

Vårsolen är underbar😀 Kramar / Mikaela

#2 - - Mamma ❤❤❤:

Härligt med vår solen.🌞. Idag har vi grått och trist efter en fin solig dag igår. Hoppas att du mår bra efter allt festande i helgen. Kram 💕💕

Svar: Känner mig lite matt och huvudet värker... "Festandet" var väldigt lugnt för min del, två tidiga kvällar. 💕 Kramar
Sandra Vulkan