Lycka

Åhhh jag är så lycklig!! Jag har ett sånt underbart sovrum nu! Helt fantastiskt att jag mått så bra dessutom, med yrselattacker som enda boven. Jag har orkat med att jobba med målning, golvläggning och shopping under helgen. Att ta sig runt i ett proppfullt IKEA med andra köpgalna människor skulle ju kunna trötta ut vem som helst. Men lyckoruset över att äntligen få sovrummet som jag länge drömt om gav mig en adrenalinkick som tryckte undan allt utom orken. Nu fick jag ju självklart sota för det igår kväll, men vet ni? Det var det värt!! Till 100%!

Det var ljuvligt att få skruva ihop sängstommen, sittandes på det ursnygga golvet. Vi har nu vänt på sängen så våra fötter kommer att peka mot fönstret. Rummet känns mycket större nu, troligen på grund av att den nya sängstommen inte bygger lika mycket som vår förra och självklart spelar färgen på väggarna en stor roll i detta sammanhang. 

Det är lite småfix kvar som kommer att ge rummet mer personlighet och öka mysfaktorn. Gardiner, sänglampor, tavlor, fårskinnsfällar, ny innerdörr bland annat. 


Huvudvärken stegrade sig snabbt under kvällstimmarna och jag tvingades sluta mina blå (som egentligen är gröna) lite tidigare än vad jag hade tänkt. Inte för att jag hade något emot att krypa ner i den nya sängen med rena manglade lakan och drömma mig bort från sjukdomar, störande symtom och ovisshetens oro, in i en värld där allt är möjligt...

3 kommentarer publicerat i Allmänt, Hälsa, inredning, sjukdom;
Taggar: Diagnosutredning, Huvudvärk, Inrednings inspiration, Lantlig inredning, Leirvik IKEA, Mitt dröm rum, Neuroinflammatorisk sjukdom, Neurologisk sjukdom, Renovering, Sjukdom, Sovrum, Vit inredning
#1 - - Mamma ❤❤❤:

Det blev jättefint i ert sovrum. Ljust och fräscht. Förstår att du har sovit gott. Ha nu en fin måndag. Kram 💋💋❤❤⚘⚘

Svar: Tack!! 😍 Kramar
Sandra Vulkan

#2 - - Anonym:

Så fint! Det är ju så himla härligt att förverkliga något en längtat efter länge men inte högprioriterat!

Svar: Tack!! 😊 Ja så är det verkligen! ❤ Kramar
Sandra Vulkan

#3 - - Anonym:

Härligt! Tänk vad miljön kan göra☺/ Mikaela

Svar: Ja både hemma och på jobbet! 😊
Sandra Vulkan