1 dag blev 1 vecka...

Vi blev kvar på Håskö en hel vecka istället för en till två dagar som vi tänkt. Vi har haft en helt fantastisk vecka med lite jobb och väldigt mycket sol och återhämtning. Så bra som jag har mått denna vecka har är rekord. Detta trots sömnbrist och den månatliga kvinnoveckan med molande magvärk. Tycker att det bevisar att botoxen inte är något för mig. För er som inte vet så har jag under ca ett halvår fått dysportbehandling, alltså botoxsprutor, som smärtblockerare. Men jag har upplevt att jag mått sämre av dem den senaste gången och valde därför att tacka nej till dem under mitt senaste besök hos neurologen. 

Underbara solnedgångar och varma soliga dagar har vi välsignats med. En helt fantastisk semester har vi haft, vilket min familj varit lyckliga över då jag är en väderberoende individ som kräver sol och värme. 


En veckas semester ligger framför mig och mina barn!! Tyvärr så börjar Örjan att jobba på måndag...

Klicka gärna på hjärtat här nedan om du gillar detta inlägg eller vill visa din omtanke!! ❤⬇

2 kommentarer publicerat i Allmänt, Hälsa, sjukdom;
Taggar: Båtliv, Diagnosutredning, Gryts skärgård, Håskö, Kronisk huvudvärk, Neuroinflammatorisk sjukdom, Neurologisk sjukdom, Orkeslöshet, Semester, Sjukdom, Solnedgång, Sommar i Sverige
#1 - - Mamma ❤❤:

Vilka mysiga dagar ni har haft ute på sjön. Hoppas att ditt välmående håller i sig och att du kan njuta av din sista semester vecka ihop med alla tre barnen. Kram ❤

Svar: Kramar ❤❤
Sandra Vulkan

#2 - - Anonym:

Hoppas ditt bra mående håller i sig.😀😘❤/Mikaela

Svar: Det hoppas jag också ❤
Sandra Vulkan