I met Jesus ❤ in my husband!

En kvällstur precis innan solen gick ner igår var det absolut bästa avslutet på en trevlig dag på Håskö. Vi och våra vänner packade med oss gott dricka och ett bord med bänkar i deras båt  och åkte runt deras fantastiska ö. Vi åkte mot solnedgången och jag bara njöt. När vi kom fram till en grynna som knappt syntes över vattenytan så klev Örjan av och ställde sig där. Det såg ut som att han stod på vattnet likt Jesus i Bibelns berättelse. Vi langade ut en gitarr till honom och han sjöng ett par låtar. Jag både filmade och knäppte mängder med kort. Dessa bilder hade varit perfekta som skivomslagsbilder.



Mitt huvudvärk blev värre under gårdagen så denna resa var som balsam för både mitt arma huvud och min själ.

På förmiddagen var det rundtursflygning med helikopter på Håskö. Adam, jag och Tindra åkte en sån tur. Skärgården var helt magnifik där uppifrån, och otroligt liten från den höga höjden. En härlig upplevelse som jag varmt kan rekommendera alla mina båtvänner att testa.



Skulle kunna skriva hur mycket som helst om gårdagens upplevelser men min huvudvärk begränsar mig tyvärr...


Påminner om det lilla hjärtklicket här nedan om du gillar detta inlägg eller vill visa din omtanke... ❤⬇ Tack på förhand!!

4 kommentarer publicerat i Allmänt, Båtliv, Hälsa, sjukdom;
Taggar: Båtliv, Diagnosutredning, Domningar, Flygfoton, Gryts skärgård, Helikopter, Håskö, Kronisk huvudvärk, Min älskade man, Neuroinflammatorisk sjukdom, Neurologisk sjukdom, Orkeslöshet, Semester, Sjukdom, Trötthet, Yrsel
#1 - - Anonym:

Tittar in om en stund för att se de vackra bilderna😀

Svar: Välkommen in nu!! 😍
Sandra Vulkan

#2 - - Mamma ❤❤:

Fina bilder. Förstår att ni har det jätte mysigt. Hoppas att din huvudvärk har blivit bättre. Kram ❤❤❤🐕🐕❤❤

Svar: Det är lite bättre, troligen pga 11 timmars sömn... Kramar ❤❤
Sandra Vulkan

#3 - - Anonym:

Vad mysigt ni har det !
Vi var till Söderköping och åkte till djursö nu på em ! Ska ni vara ute länge till ?
Kram från oss
Catrin som hade en Albin förra sommaren !

Svar: Svarat dig på Messenger 😀
Sandra Vulkan

#4 - - Anonym:

Dow vilka häftiga bilder!/Mikaela

Svar: 😍😀❤
Sandra Vulkan