Så otroligt hett!!

Var svårväckt igår morse trots en tidig kväll, det är verkligen en markant skillnad mellan sömnbehovet under mina bättre och sämre dagar. Vägrade att känne efter hur dåligt jag mådde och bestämde mig för att göra dagen så bra som möjligt. Visst kände jag att huvudvärken var värre än den dagliga, men ändå bättre än i torsdags... 

Det blev en otroligt het dag här i Alanya. Och för att slippa ligga på rummet ännu en dag så låg jag nästan hela dagen i poolen på en badring. Vattnet svalkade inte så mycket men det var ändå himla skönt. Jag såg till att få i mig vätska kontinuerligt men hungern uteblev även denna dag. Dock slapp jag illamåendet. 

För att muntra upp oss så kastade jag och Annika oss ut i den bredaste vattenrutschbanan på deras stora uppblåsta flamingo. Skrattade så tårarna sprutade och blandade sig med klorvattnet när jag flög av flamingon redan innan vi kommit ner. Ett skönt förlösande skratt som var välbehövligt och som faktiskt fick mig att må lite bättre. 

Klicka gärna på hjärtat här nedan om du gillar detta inlägg eller vill visa din omtanke! ❤⬇ Tack!!

En kommentar publicerat i Allmänt, Hälsa, sjukdom;
Taggar: Alanya, Diagnosutredning, Domningar, Kronisk huvudvärk, Neuroinflammatorisk sjukdom, Neurologisk sjukdom, Semester, Sjukdom, Sun park garden, Trötthet, Turkiet, Yrsel
#1 - - Anonym:

Hoppas på bättring!/ Mikaela

Svar: Tack!! 😘😘😘
Sandra Vulkan