Nu kommer det smygande...

Vaknade utan alarm igår morse strax efter 07.00. Jag gjorde mig iordning och smög sedan ut genom dörren och var först på plats vid poolen. Där var det så tyst och lugnt, det enda som hördes var någon bil som snabbt körde förbi utanför hotellmuren och tuppen från granngården som gol några gånger.

Klockan 09.00 gick jag återigen på en timmes massage och behandling med tens på några ställen. När jag kom tillbaka till poolen hade Engla och Tindra smugit sig ner dit och strax efter kom även Adam. Lek och stoj i poolen med våra nya vänner och solpressande i timmar, sedan en sväng till hamnen och alla shoppar... 

På eftermiddagen blev huvudvärken besvärligare, men jag bet ihop och vägrade att känna efter. Men efter vår tripp till hamnen blev det ännu värre. Somnade med önskan om en bättre början på morgonen än slutet på kvällen...

Bjuder idag på de utlovade bilderna från Hamam! Visst är det helt underbart ljuvligt!?


Klicka gärna på hjärtat här nedan om du gillar detta inlägg eller vill visa din omtanke! ❤⬇ Tack!

En kommentar publicerat i Allmänt, Hälsa, inredning, sjukdom;
Taggar: Alanya, Diagnosutredning, Domningar, Hamam, Kronisk huvudvärk, Neuroinflammatorisk sjukdom, Neurologisk sjukdom, Semester, Sjukdom, Skärp huvudvärk, Sun park garden, Turkiet, Yrsel
#1 - - Anonym:

Härligt med hamam😀Hoppas huvudvärken släppt./ Mikaela

Svar: Lite bättre idag! ❤ KRAMAR
Sandra Vulkan