Tacksamhetsdagar ❤

Tacksamhetsdagarna avlöser varandra och slår nog världsrekord i antalet just nu. Kan inte minnas att jag mått så här himla bra så här många dagar i följd utan något riktigt bakslag under hela min tid som sjuk (alltså sedan den 10 januari 2016)... Mådde ju inte helt hundra i fredags, men det var absolut inte i närheten av en helvetetsdag och det gick över ovanligt fort. Ändå håller jag igång en hel del under dagarna med bad och åk i vattenrutschbanorna, shoppingturer och barbesök mm från ca klockan 8.00 till ca 00.00. Alltså så sover jag inte längre mina tio till tolv timmar. Jag vaknar oftast utan alarm någon gång mellan 7.00 och 8.00. 

Självklart funderar jag över om det beror på värmen, antal soliga dagar eller dagar utan måsten... Men även om det är så att jag mår bättre på grund av att jag skippade min botoxbehandling senaste gången som jag var till neurologen. Den dagliga huvudvärken finns såklart här hela tiden som som ett irriterande, kliande myggbett och påminner mig om att en sämre dag kan komma precis närsomhelst men jag ignorerar det så mycket som jag bara kan. 

Natten till igår kom äntligen Annika och Henke med deras Thea och Wilma hit, för att spendera en vecka med oss! Så himla kul!! Vi har verkligen längtat efter dem och att få visa dem "vårt" Turkiet. Bra när vänner avlöser varandra för det blev väldigt tomt när Angelika, John, Minna och Minoo åkte hem till Sverige... 

Vi hade en fantastisk dag och kväll igår tillsammans med våra fina vänner! Nu hoppas jag att jag får fortsätta att må så här bra en lång tid framöver...


Klicka gärna på hjärtat här nedan om du gillar detta inlägg eller vill visa din omtanke! ❤⬇ Tack snälla du!! 

En kommentar publicerat i Allmänt, Hälsa, sjukdom;
Taggar: Alanya, Diagnosutredning, Kronisk huvudvärk, Neuroinflammatorisk sjukdom, Neurologisk sjukdom, Sjukdom, Sun park garden, Tacksamhersdagar, Turkiet, Underbara vänner
#1 - - Anonym:

Värmen är fantastisk😀/ Mikaela

Svar: Ja det är riktigt magiskt fantastiskt! ❤
Sandra Vulkan