Att känna sig bekväm i det nya livet...

Smärtan hade lättat en aning under natten till igår, vilket jag var glad över när jag vaknade. Detta gjorde att jag kunde åka och jobba. Pyttesmå motgångar blev tunga vilket det brukar bli de dagar som huvudvärken bråkar lite extra med mig. Men min numera positiva grund gjorde att jag snabbt kunde vända det tunga och lägga min energi på något trevligt istället. Jag är så otroligt glad över att jag har kommit så här långt! Jag tror att mycket av det beror på att jag förstått att jag inte kan ge 100% jämt i alla lägen och att jag känner mig bekväm i att backa en aning, men aldrig mer än nödvändigt såklart. Att inte jobba heltid är nog det bästa för mig just nu... kanske för alltid. Tänk att jag kan erkänna något sånt! Även om ett stort hopp ändå ligger i att jag en dag kan jobba heltid igen. Men det får framtiden utvisa...

Tränings notis: Då gångbanorna igår var isbeklädda så blev min löprunda inställd. Istället körde jag några av bästa Sandra Fribergs träningspass via Youtube. 


* KOM I FORM: 15 minuters helkroppsträning med minibands

* 5 MINUTER MAGE - övningar som bygger styrka, stabiliserar och plattar till

* Ryggträning del 2 - skonsamma men effektiva övningar med gummiband

* BORT MED PUTMAGEN med två enkla övningar

Länk till Sandra Fribergs Youtube-kanal

Dessutom gjorde jag:


• Tåduttar
• Plankan med handduttar på axlarna
• Tricepsövningar med gummiband

Glöm inte det lilla hjärtklicket här nedan om du gillar detta inlägg eller vill visa din omtanke ❤⬇ Tusen tack!! 

2 kommentarer publicerat i Allmänt, Hälsa, inredning, sjukdom, träning;
Taggar: Diagnosutredning, Gummiband, Hemmaträning, I mitt matrum, Kronisk huvudvärk, Leukodystrofi, Miniband, Mitt älskade jobb, Neuroinflammatorisk sjukdom, Neurologisk sjukdom, Sjukdom, Skov, Träna hemma, Träna med Sandra Friberg, Träningsinspo, Vit inredning
#1 - - Anonym:

Skönt med insikt❤/Mikaela

Svar: Ja, så är det! Just nu känns detta helt rätt! ❤ KRAMAR
Sandra Vulkan

#2 - - Mamma❤:

Godmorgon. Bra att du kan må ganska bra trots din sjukdom. Tror att du mår bäst just nu att jobba de timmar per dag som du gör. Ha det så jätte bra och var rädd om dig. Kramelikram ❤

Svar: Ja just nu känns det helt rätt!! ❤ KRAMAR
Sandra Vulkan