Ett extra liv... ❤

Oj, igår morse var jag tröttare än tröttast. Jag fick lov att tvinga mig upp ur sängen och in i duschen, såg nog ut som en sengångare när jag rörde mig som i slowmotion gissar jag. Men efter duschen var jag pigg som en lärka! Studsade upp för trappan lätt som en fjäder. 


Denna pigga och energirika känsla gör mig så otroligt lycklig! Tänk att jag får stunder, ibland till och med hela dagar, som denna. Jag har på riktigt fått en andra chans, ett extra liv som i ett TV-spel... Och denna gång ska jag vara snällare mot min kropp då jag insett att jag bara har en kropp och den behöver vårdas, ordentligt. I begreppet kroppen ingår både det fysiska och det psykiska måendet. Som båda behöver kärlek. Tänk på det du också! Ta hand om hela din ömtåliga kropp för den ska hålla länge. Vi har inte nio liv likt en katt...

Tränings notis: Igår tränade jag ryggen med hjälp av mitt långa gummiband med mycket motstånd. Efter det bestämde jag mig för att göra 1000 (!) repetioner av axelbrännaren. Och efter det 1000 (!) repetioner av benpressaren. Dessa övningar brändes ordentligt i axlar och rumpa. 

Du får väldigt gärna klicka på hjärtat här nedan om du gillar detta inlägg eller vill visa din omtanke ❤⬇ Tack på förhand!! 

2 kommentarer publicerat i Allmänt, Hälsa, sjukdom, träning;
Taggar: Axelbrännaren, Benpress, Diagnosutredning, Domningar, En ny chans, Ett extra liv, Hemmaträning, Kronisk huvudvärk, Lycka, Neuroinflammatorisk sjukdom, Neurologisk sjukdom, Ny energi, Orkeslöshet, Sjukdom, Träning hemma, Tränings utmaning, Träningsinspo, Yrsel
#1 - - Mamma ❤ :

Härligt att du mår bra. Var rädd om dig så du får fortsätta med det. Kram
❤ ❤ ❤ 🐕 🐕 ❤ ❤ 🐎

Svar: Kramar 😍
Sandra Vulkan

#2 - - Anonym:

❤/Mikaela

Svar:
Sandra Vulkan