Jag är fylld av energi igen!!

Mådde äntligen bättre igen igår! Att få vakna upp till detta fick mig på mycket gott humör, så gott så att jag hoppade upp ur sängen 1 1/2 timme tidigare än vad jag behövde. Detta för att hinna köra ett träningspass för magen innan jag åkte iväg till jobbet. Och av det fick jag ny härlig energi som jag saknat i några dagar nu. 


Efter jobbet åkte jag ensam till Theo (ponnyn). Han är så himla fin som genast kommer emot mig när jag ropar hans namn när jag närmar mig hagen. Det är rogivande att umgås med hästarna i hagen. Det tyckte jag inte för ett tag sedan, då var jag lite rädd för hästar i allmänhet. Jag har såklart fortfarande respekt för dem men jag är betydligt självsäkrare bland dem nu. 

Anledningen till att jag var hos Theo var att han blev omskodd och verkad av hovslagaren. Vår fina ponny skötte sig så gott som exemplariskt, och jag var stolt över honom så som en förälder kan känna över sitt eget barn som nyss lärt sig gå eller säga Mamma eller Pappa. Kanske låter lite larvigt men han är ju ändå en i familjen Vulkan/Andersson.

Tack för alla era hjärtklick och fina kommentarer!! ❤ Fortsätt gärna med det, för det uppskattar jag mycket!!! 

2 kommentarer publicerat i Allmänt, Hälsa, Hästliv, sjukdom, träning;
Taggar: C-ponny, Diagnosutredning, Hemmaträning, Hästliv, Kronisk huvudvärk, Leukodystrofi, Neuroinflammatorisk sjukdom, Neurologisk sjukdom, Ny energi, Orkeslöshet, Ponnymamma, Sandra Vulkan porträtt, Selfie, Sjukdom, Träna hemma, Träningsinspo
#1 - - Anonym:

Härligt med energi😀/Mikaela

Svar: Ja verkligen!! ❤😁
Sandra Vulkan

#2 - - Mamma❤:

Godmorgon. Härligt att du mår bättre igen . Var rädd om dig och hoppas att du får behålla energin ett tag. Kram ❤❤🐎🐎

Svar: 😁 KRAM kram
Sandra Vulkan