Min son är nu 17 år ❤

Idag fyller världens allra bästa Adam, min underbara son, 17 år!! Herre Gud det betyder ju att jag har åldrats 17 år sedan han föddes! Jag tänker inte på mig själv som äldre än vad jag var den dagen som jag blev mamma för första gången. Självklart så är jag inte längre som en 23-åring men 40 känns så gammalt som siffra. Känner mig nog egentligen som typ 30 år... Märkligt det där med ålder. Visst åldras jag kroppsligt och blivit mognare och klokare med tiden, men mentalt? Nä.. 

GRATTIS

VÄRLDENS BÄSTA
ADAM
PÅ DIN 17-ÅRSDAG!!
JAG ÄLSKAR DIG!!!

Adam, min förstfödda, är en riktig gentleman! Han funkar oerhört bra med typ alla, vet faktiskt inte någon som han inte kommit bra överens med. Barn, jämngamla, vuxna och äldre personer brukar charmas av hans ärligt artiga och härliga personlighet. Och detta säger jag inte bara för att jag är hans mamma!


I eftermiddag kommer han äntligen hem så att vi får gå om honom ordentligt på hans födelsedag!! Men kalaset blir på lördag, så ingen tårtbild idag...

Träningsnotis: Igår gick jag återigen upp kl 6.30 och körde ett pass för rumpa och ben mm. Som oftast så hade jag Sandra Friberg med mig som en pt. 


KOM I FORM: 15 minuters helkroppsträning med minibands

Klicka här

5 MINUTER hemmaträning för ben och rumpa med hjälp av en handduk

Klicka här

Ett snabbt träningspass på 20 minuter som är lätt att klämma in när som helst under dagen. Men räkna med att bli svettig! 


Påminner om det lilla hjärtklicket här nedan om du gillar detta inlägg!! ❤⬇

2 kommentarer publicerat i Allmänt, träning;
Taggar: 17 år, Forma kroppen, Födelsedag, Hemmaträning, Min älskade son, Ny energi, Stolt mamma, Träna med minibands, Träning hemma, Träningstips
#1 - - Anonym:

Grattis Adam från oss🎁🎈🎉🎂❤/ Mikaela

Svar: 😀❤
Sandra Vulkan

#2 - - Mamma ❤ :

Härligt för er att få umgås med Adam några dagar. Han är verkligen en "gentleman. ". Hälsa och gratta honom. Kram ❤❤❤🐕🐕❤❤🐎

Svar: Ja verkligen!! ❤❤❤
Sandra Vulkan