Vackra naglar & Själavård ❤

Det blev en vilodag från löpningen igår. Mina knän krävde det. Istället var jag först till världens bästa nagelterapeut Eva och fick ny gelé på mina naglar. De blev även filade då de var långa som häxklor, de växer som ogräs. När jag kom hem drog jag på mig ett miniband om mina lår, stoppade mina hörlurar i öronen, drog igång en workout-lista på Spotify och hämtade dammsugaren. Sedan dansade jag fram med dammugaren, gjorde ett gäng knäböj och andra övningar som är bra för rumpa och lår. Och samtidigt som golven blev rena så hade jag dessutom kul. 


Igår tog jag inte bara hand om min kropp utan även min själ. Jag åkte till kyrkan och deltog i ett underbart och stärkande yoga pass. Jag älskar när andningen är den som får styra rörelserna. När mitt jag blir ett med min kropp och det skapas en balans som ger själen och sinnet ro. Och att mina kroppsdelar stretchas ut är en stor bonus.

Om du gillar detta inlägg eller vill visa din omtanke så klicka på hjärtat här nedan ❤⬇ Tack snälla du! 

2 kommentarer publicerat i Allmänt, Hälsa, sjukdom, träning;
Taggar: Diagnosutredning, Domningar, Geleförstärkta naglar, Hemmaträning, Kronisk huvudvärk, Minibands, Neuroinflammatorisk sjukdom, Neurologisk sjukdom, Ny energi, Orkeslöshet, S:t Laurentii kyrka, Sjukdom, Träna hemma, Träning, Vackra naglar, Yoga, Yrsel
#1 - - Mamma ❤ :

Hoppas att du får en en lika fin och mysig fredag som du hade igår, torsdag. . Fina naglar. Kram ❤❤❤🐕🐕❤❤🐎

Svar: 😚😚
Sandra Vulkan

#2 - - Anonym:

Härligt❤/Mikaela

Svar: 😚
Sandra Vulkan