Ge mig orken tillbaka NU!!!!

Är så less på att morgon efter morgon vakna och känna mig så otroligt trött!! Det spelar ingen roll om jag blir väckt av ett alarm kl 05.30 eller om jag får sova tills jag vaknar självmant kl 09.30. Jag är oavsett helt slut och känner mig inte ett dugg utvilad. Absolut senast kl 23.00 ligger jag typ alltid till sängs och sover kort därefter. Jag joppas av hela mitt hjärta att jag lider av jetlag fortfarande och att det inte är mitt vardagsmående som har försämrats...

Med denna trötthet följer såklart en skarpare huvudvärk. En huvudvärk som biter sig fast och kräver uppmärksamhet i stort sätt hela min vakna tid. Självklart så skapar den orkeslöshet. Och så är ekorrhjulet i snurr...



Då det var Påskafton igår med den årliga inplanerade påsklunchen så fokuserade jag på detta under förmiddagen. Tur att jag hade Åsa vid min sida för smärtan fick lämna väg för många skratt. I vissa fall så att tårarna sprutade. 

Engla och jag gjorde sushi (vårt traditionella bidrag till påskbordet förutom Janssons frestelse som Örjan gör). 








Påsklunchen blev mycket god och lyckad med äggpickningstävling som Åsa vann. Efter maten fick undomarna ge sig ut på äggjakt (inte älgjakt som rättstavningsprogrammet ändrade till i gårdagens inlägg). Efter den tog vi en fikatur runt Håskö med Pontus fiskebåt i solskenet. Helt fantastiskt! 






Klicka gärna på hjärtat här nedan om du gillar detta inlägg eller vill visa din omtanke.. Tusen tack!!



#1 - - Anonym:

Hoppas du känner dig piggare snart. Jag tänkte väll att ni inte skulle ut på älgjakt😂Vilket gott påskbord❤💛/Mikaela

Svar: 😂
Sandra Vulkan