Shopping med mina döttrar...

Igår morse klockan 06.00 packade jag in Engla och Tindra i bilen och vår tripp till Ullared startade. 

Det är en fantastisk känsla att bara kunna ge sig iväg ensam utan någon uppbackning. För bara ett år sedan hade detta inte varit möjligt för mig. Jag behövde då alltid ha med mig en annan vuxen under längre resor som kunde köra när min ork tog slut eller när huvudvärken stegrade. Men nu känner jag mig stark och oövervinnerlig!! (Men vad som helst kan ju hända innan vi hunnit hem igen...)

Jag fick några dippar av trötthet under bilresan, men med massa te och lite energidryck så fixade jag det galant. Tjejerna sov till och från så jag passade på att lyssna på några poddavsnitt och några kapitel ur en ljudbok. Tyckte faktiskt att 3 1/2 timme gick riktigt fort.



Väl framme så blev vi som besatta av shoppingdjävulen, fast på ett ganska så positivt sätt. Vi hittade som alltid några riktiga fynd som vi känner oss väldigt nöjda över. Som t.ex grejer till vår ponny Theo (den största anledningen till varför tjejerna så gärna ville hit), skinnjackor, gjutjärnsgrillpanna, ljuvligt syrenfärgad yogamatta, Nutri Ninja blender, kläder, make up, iphone skal, kokbok mm. Och mer blir det nog idag! Sååå roligt!! 


Efter att ha checkat in på hotellet och provat våra nya kläder och bestämt vad vi skulle behålla och vad som vi lämnade tillbaka, så gick vi och åt sushi/asiatisk buffé. Och efter det körde jag ett träningspass på hotellrummet. Det var bästa Sandra Friberg som körde ett core-livepass på Instagram/Youtube kanal som jag hakade på. Min nya yogamatta invigdes. Plus att jag körde lite ben och rumpa med ett av mina minibands med mycket motstånd, 100 djupa squats och 100 benpress. Såg även i min Samsung health app att jag fått ihop 11555 steg under dagen, dock inte i något hälsosamt tempo men ändå.


Ha en fin måndag kära läsare!!! ❤☟
#1 - - Anonym:

Hoppas ni med får en fin måndag❤/Mikaela

#2 - - Mamma💕💕💕:

Hoppas att du får må bra idag, måndag, också. Kör lugnt när ni ska åka hem. Kram ❤❤❤