Ett steg närmare målet...

Smärtan i huvudet gjorde sig påmind så fort jag öppnade mina ögon igår morse. Men den var inte på långa vägar lika skarp som under fredagen vilket gav mig hopp om en bättre dag. Vi packade ihop picknick-korgen med fika och lunch och åkte ut till Ekö.

Solen sken på en molnig svensksommarhimmel men jag tyckte att det var lite småkyligt när solen gick i moln,trots de 24°C. Jag har älskat denna varma heta soliga sommar och har väl blivit lite bortskämd... 

Jag satte mig på en filt på gräset med hundarna och tittade på Örjan och pappa som förberedde för uppbyggnaden av hästhagen. Men drivkraften till att få fixa med detta fick mig att rycka in och hjälpa till. 



Hundarna hoppade och skuttade glatt i gräset. Fåren i hagen på andra sidan vägen bräkte efter uppmärksamhet. Grannar kom förbi och hälsade och uttryckte glädje över att vi köpt gården och blåser liv i den igen. 


Och vips så var hagen färdigbyggd!! En stor fin hage med frodigt grönt gräs till våra fina hästar som flyttar dit snart.



Hoppas att även du gillar detta inlägg och vill visa det genom att klicka på hjärtat här nedan ❤⬇️
#1 - - Anonym:

Ååå,vad roligt,nu är ni på gång😃/ Mikaela