En eftermiddag hemma ❤

Att få komma hem efter jobbet och det fortfarande är ljust ute var en lisa för själen igår. Jag hade egen bil igår för att Örjan var kvar hemma en stund på morgonen för att ta emot en tekniker från Telia, och jag började tidigt. Så när jag slutade jobbet vid ett så kunde jag åka hem direkt. Om jag hade haft mer energi och mindre huvudvärk så hade jag tänkt att träna innan hemfärd. Men livet ville mig något annat.

På vägen hem stannade jag till och köpte med mig lite hyacinter och julstjärnor. Så när jag kom hem byttes mina älskade Mårbacka pelargoner ut mot dessa röda (l)ju(v)liga skapelser. Och pelargonerna klipptes ner och ställdes undan i väntan på våren. 
(Skåda vår flaggstångsbelysning i bakgrunden.)


Jag tände massor av ljus när det började skymma och en brasa fick spraka i kaminen och sprida sin värme. Själv kröp jag upp i soffan med en kopp juligt te och lite nötter. Jag letade fram en julfilm på Netflix och kände fullkomlig ro. 


Ha en fin tisdag!! ❤⬇️








#1 - - Anonym:

Så mysigt och (l)ju(v)lift det låter😍🎄/ Mikaela

Svar: 🤗❤
Sandra Vulkan