Julefrid ❤

Slutade klockan 13.00 igår. Knallade bort till Mirum galleria för att handla de sista julklapparna och all julmat. Hade förväntat mig att få trängas ordentligt. Men till min förvåning så var det inte mer folk än en vanlig eftermiddag. Skönt! 

Efter besök i tre butiker var alla julklappar inhandlade, kändes nästan lite snopet att det gick så snabbt och smidigt.

Sedan var det "bara" mataffären kvar... Fick börja med att jaga kundvagn då jag glömt att ta med mig ett mynt. Hade turen att hitta en kundvagn utanför en annan mataffär som det satt en plastbricka i. Tillbaka i "min" affär, som egentligen inte är där jag brukar handla och därför har jag noll koll över vart allt här sin plats, började jag att pricka av min inköpslista. Inhandling av mat, dryck och andra godsaker till och med Annandagen. Hittade allt tillslut och tack vare scannern så slapp jag stå i de allt mer växande köerna till kassorna. Precis när jag checkat ut ringde Örjan och meddelade att han åkte från jobbet för att strax komma och hämta upp mig. Efter ytterliggare två uträttade ärenden landade vi hemma klockan 17.15. Betydligt tidigare än jag befarat, vilket gjorde kvällen underbart lugn och skön.



Julefriden har nu lagt sig här hemma på den Vulkanskagården! ❤ Hoppas att även julgrisen infunnit sig i era hem!
#1 - - Anonym:

Ingen julgris här!!! God jul på dig! Kram Tori

Svar: Ha ha 😂😂😂 Ordredigeringsprogrammet har gjort sitt... God jul! 🎅❤ Kramar
Sandra Vulkan

#2 - - Anonym:

God jul❤🎄❤🎅❤