Min nyårsafton ❤

Ännu ett år har passerat och jag har haft både upp och nedgångar under året. Men mestadels har det gått uppför och ingen kan vara lyckligare än jag över det. Eller jo kanske, min familj har nog även de mått gott över mitt mående. 

Vårt år har varit väldigt händelserikt med ett vackert bröllop på Gotland (inte vårat eftersom vi gifte oss 2007 utan våra fina vänners), en fantastisk båtsommar, en minnesvärd resa till Florida, Adams (något korta) 18-årsdag och självklart vår flytt till vår älskade gård ute i skärgården. Men även kantat av några vidriga skov som nästan fått mig att hamna på psyket då de drivit mig till vansinne men som jag kämpat mig ur på ett oförklarligt vis. Och så miste vi Örjans pappa, tragiskt och oväntat...

Jag har dock mått bättre än någonsin (sedan jag blev sjuk) under mina bra dagar! Men mina fina dagar har varit fantastiska med massa träning och god nyttig mat!! 





Gårdagen firade Örjan och jag med våra djur. Till nyårssupé åt vi gratinerad hummer á lá ketostyle. Underbart gott!! 


Och vet ni? Jag drack både vin och bubbel, med alkohol för första gången på lääääääääänge. Blev lite smått onykter måste jag erkänna. Men det var det värt för en gångs skull. Vet att många ifrågasätter mitt avstånd till alkohol, men jag kan förklara varför. De flesta av er kan ibland vara bakis en eller i värsta fall två dagar efter en partykväll. Men för mig är det liiiiiite värre. Jag blir sjuk i en till i värsta fall tre veckor efter intag av mindre mängder alkohol. Inte bakisdålig, utan mina symtom är skarpare huvudvärk, domningar, yrsel, trötthet och illamående. Jo jag vet det är lite samma symtom som vid baksmälla men ändå inte.



GOTT NYTT ÅR KÄRA VÄNNER OCH LÄSARE!!!!! 




#1 - - Mamma ❤:

God fortsättning på det nya året 🍷🍷❤❤