En njutfull kväll...

Vaknade igår med betydligt lägre huvudvärk än den extrema smärtan som jag somnade med. Vilket såklart gladde mig mycket då jag mådde så pass bra så att jag kunde åka till jobbet. Det var en behaglig arbetsdag med kreativa och välorganiserade pedagoger och barn. Det låg ett lugn över avdelningen som vittnade om att det snart var helg. Efter lunchen stegrade min huvudvärk igen men återhämtade mig ganska så bra på min rast...



När jag kom hem, efter att jag skjutsat Engla och Tindra till tåget, så möttes jag i hallen av Örjan som samarbetade med dammsugaren. Jag gjorde mig en kopp te (med kokosolja i) och började att förbereda kvällens bjudmiddag. Sandra och Simon kom och pratade och pratade tills Tessan dök upp efter att ha suttit fast i bilkö... En mycket trevlig middag som vanligt när vi ses! Jag njöt av denna härliga fredagskväll till jag knappt orkade hålla ögonen öppna och de tårfyllda gäspningarna löste av varandra.



Idag väntar ett litet äventyr, en liten resa...



Ha en fin dag och kom ihåg att klicka på hjärtat här nedan om du gillar detta inlägg eller vill visa din omtanke!! ❤⬇ Tack!!! 
2 kommentarer publicerat i Allmänt, Hälsa, Peppkampen, inredning, sjukdom;
Taggar: #badrumsinspiration, #diy, #drivved, #drivvedshylla, #extremhuvudvärk, #hemmagjordhylla, #imittbadrum, #kroniskhuvudvärk, #mittälskadejobb, #murgröna, #neurologisksjukdom, #peppkampen, #sjukdom
#1 - - Mamma💕💕💕:

Hoppas att ni får det mysigt på er resa/äventyr. Kram 💕💕💕

Svar: Vi har det härligt!! 😍😍 Kramar
Sandra Vulkan

#2 - - Anonym:

Längtar😍/Mikaela

Svar: 😍
Sandra Vulkan