"Stark och pigg..."

Det blev en totalt gymfri helg, trots att jag hade planerat att träna där både lördag och söndag. Men två långa promenader, en om dagen, var nog det som passade mig allra bäst denna helg. Plus lite hemmaträning med gummiband och ett par timmars dans. Känner mig därför vältränad ändå. 

I lördags var det ett par bekanta som sa till mig att jag ser så stark och pigg ut, det är nog de bästa komplimanger som jag kan få! Och dessa ord gjorde att jag igår morse studsade upp ur sängen med ett leende på läpparna, efter en lång och skön sovmorgon. (Sovmorgonen var anledningen till varför jag inte hann till gymmet igår. Men den var nog vad jag behövde mrd tanke på lördagkvällens slut med kraftig huvudvärk och orkeslöshet.) Hursomhelst så blev det en bra söndag med stalltjänstgöring med döttrarna, powerwalk med vovvarna, tacomys och en lugn stund framför Tv:n innan läggdags. 



Nu är jag taggad för en rolig och spännande jobbvecka med mina fantastiska kollegor och barn på avdelningen!

Om du gillar detta inlägg så hoppas jag att du vill klicka på hjärtat här nedan ❤⬇ Tack!! 
Kram från mig 

2 kommentarer publicerat i Allmänt, Hälsa, Hästliv, Peppkampen, sjukdom, träning;
Taggar: #godhälsa, #healthylifestyle, #hemmaträning, #hästliv, #kroniskhuvudvärk, #leukodystrofi, #minibands, #minälskadedotter, #neurologisksjukdom, #peppkampen, #ponnymamma, #powerwalk, #tacomys, #tränahemma
#1 - - Mamma 💕💕:

Hoppas att du får fortsätta att må bra i många dagar. Kram, kram ❤❤❤

Svar: Ja det hoppas jag med!! ❤❤ Kramar
Sandra Vulkan

#2 - - Anonym:

Härligt!❤/Mikaela

Svar: Jaaa!!! ❤KRAMAR
Sandra Vulkan