Vinster, fluff och vilodag...



För några dagar sedan vann jag i en tävling på Instagram. Tre paket med smellwell, det är små påsar som en lägger i skor för att slippa att de ska lukta fotsvett. Perfekt i träningsskor och Örjan arbetsskor i sommar. Igår kom dessa tre par med posten. Tack för det @smellwell och @zabine2.0 som gav mig möjligheten att delta i denna tävling!


Då mina vader fortfarande med av träningsvärken igår så fick det bli en vilodag för mig. Lite jobbigt då jag älskar att träna och lätt blir rastlös av att sitta i soffan framför Tv:n... 

Örjan och jag åkte och handlade till kvällens middag idag med våra vänner, Sandra, Simon och Tessan. När vi kom hem slog min huvudvärk till ordentligt. Så vilandet fick fortsätta... Vare sig jag ville det eller inte.

Då jag typ alltid blir extremt sugen på något gott när jag blir rastlös så fixade jag lite proteinfluff med nougatsmak som vi åt tillsammans med frysta hallon. Sååå otroligt gott!! Och så få kalorier! Och massor av nyttigheter! Kan det bli mycket bättre??



Huvudvärken? Jo den höll ett ordentligt grepp om mig och tvingade mig i säng tidigare än jag planerat...


Du glömmer väl inte att klicka på det lilla hjärtat här nere ❤⬇ om du gillar detta inlägg eller vill visa din omtanke?? TACK!! Det betyder så mycket för mig!

2 kommentarer publicerat i Allmänt, Hälsa, Peppkampen, Recept, sjukdom, träning;
Taggar: #XLyoursmellwell, #dessert, #efterrätt, #extremhuvudvärk, #kroniskhuvudvärk, #leukodystrofi, #neurologisksjukdom, #nyttigtgott, #ondavader, #peppkampen, #proteinfluff, #sjukdom, #smellwell, #träningsvärk
#1 - - Anonym:

Hoppas huvudvärken är försvunnen idag😍/Mikaela

Svar: Bättre iaf! 😀❤
Sandra Vulkan

#2 - - Mamma 💕💕:

God förmiddag. Hoppas att du mår bättre idag. Ha en jätte mysig fredags kväll med era vänner. Kram ❤

Svar: Vaknade bättre än jag somnade ❤❤ Kramar
Sandra Vulkan