Allt gick bra tack vare min skickliga man!!

Igår eftermiddag kom vi hem igen till verkligheten. Men morgonen var underbar. Jag tog en kort sväng med våra hundar, blev bjuden på en kopp te i solen av Patrick och sedan tog jag mig ett ljuvligt morgondopp. Avsvalkande men ändå behagligt ljummet...

Efter en välsmakande och fräsch "salladsbuffé" vinkade vi adjö till Patrick och kastade loss. Vinden ven och kunde ha försvårat avfärden för oss då en grynna befann sig nära inpå. Men Örjan lurade vindbyarna på ett mycket skickligt sätt och vi kunde åka därifrån säkert. Vi färdades medvinds i solskenet och jag låg på rufftaket och insöp varje liten gnutta av skärgårdsatmosfären som snart kommer att vara en del av vår vardag. Vilket fortfarande känns lite overkligt och svårt att ta in...



Hämtade min efterlängtade Engla vid tåget, det absolut bästa med gårdagen!! Att få hem Engla efter så lång tid. Har saknat henne så himla mycket!


2 kommentarer publicerat i Allmänt, Båtliv, Natur, Resor;
Taggar: båtliv, kraftiga vindbyar, min älskade dotter, min älskade man, skärgårdsliv, tillbaka i verkligheten
#1 - - Anonym:

Skönt när familjen möts💕/ Mikaela

Svar: Ja det är underbart! 😍
Sandra Vulkan

#2 - - Mamma ❤:

Hoppas att din jobbardag har varit bra. Kram 😍

Svar: Ja det var den. Men väldigt varm... 😅❤ Kram
Sandra Vulkan