En seg morgon och het dag...

Jisses vad trött jag var när mitt alarm ringde igår morse. Hade svårt att vakna och det var därför tur att jag ställt alarmet på en timme tidigare än nödvändigt. Jag hade då gott om tid på mig och stöka runt här hemma innan der var dags för mig att åka in till jobbet. 



Efter jobbet, som var lite mer krävande än vanligt pga värmeböljan, åkte jag hem och bakade en sats med lakritsdadelbollar då de jag gjorde sist tog slut i söndags. Och jag är lätt beroende av dessa ljuvliga och nyttiga mumsbitar. Recept på dem finner du här!


En kommentar publicerat i Allmänt, Förskola, Recept, diy;
Taggar: Lakritsdadelbollar, antiinflammatorisk kost, dadelbollar, diy, mat åt de goda tarmbakterierna, nyttigt godis, värmebölja
#1 - - Anonym:

God morgon😀😘/ Mikaela

Svar: God natt min fina vän!! ❤😍
Sandra Vulkan