Jag hann fyllas av skräck...

Mina skov gjorde sig påminda under natten till igår precis innan jag somnade. En ilande smärta som ett spjut som huggs in i huvudet rakt uppifrån. Jag hann fyllas av skräck innan jag märkte att smärtan var flyktig. Jag somnade och sov ganska så oroligt de första timmarna, sedan sov jag hårt i ca åtta timmar. När jag vaknade blev jag enormt lättad över att endast ha min dagliga hanterbara huvudvärk, som jag tycker har lindrats en aning under de senaste veckorna. Kan ju i och för sig bero på att det är semester och alla måsten är borta. Och att jag landat i husköpet och husförsäljningen. Och att vinterfoder till hästarna verkar ha löst sig. Hur som helst så är det skönt att få må lite bättre!



\nNy naturhamn igår, eller ny och ny... Vi åkte till vårt älskade Missjö. En favorit plats i S:t Annas skärgård. Trots att en inte får sig en perfekt vy över solnedgången. Men det är en bra plats för dessa östliga vindar och det går att sitta många tillsammans uppe på berget. 

Lite livemusik i solnedgången är ju fantastiskt!!







En kommentar publicerat i Allmänt, Båtliv, Hälsa, Natur, Resor, sjukdom;
Taggar: Cavalier King Charles Spaniel, Jack Russell, Ludde, Missjö, S:t Annas skärgård, båtliv, ilande smärta, min älskade vovve, neurologisksjukdom, semester, skov, smärta
#1 - - Anonym:

Skönt❤/ Mikaela