Löpning, ängsgräs och sjöliv...

Min gårdag var verkligen växlande. Vaknade av alarm kl 06.30, somnade om och sov en halvtimme till. Låg sedan kvar ytterligare en halvtimme och höll om min sovandes man. Gav mig sedan ut på en grymt tung och jobbig löprunda på 5 km.
\n
\nEfter en avsvalkande dusch åkte vi till banken och betalade in handpenningen för gården till mäklaren. För varje lite steg som tar oss närmare livet på gården fylls mitt hjärta med värme men även mitt sinne med nervositet. Tror att det kommer att bli en spännande tid framöver.
\n
\nMed bilen fullpackad gav vi oss iväg till båten. Hela tiden jagade jag vinterfoder till hästarna utan framgång. Tog en paus från jagandet och låg på däck i solen och stekte hela båtresan ut till Håskö. Väl framme tog jag åter tag i matletandet (men denna gång medan jag njöt i solen), och med hjälp från snälla vänner och bekanta så har vi nu fått tag i 2.5 ha ängsgräs. Så nu väntar vi på svar från ett företag som eventuellt kan skörda och bala marken åt oss. Är så otroligt tacksam över alla som engagerar sig för att hjälpa andra i kris!


\n
\nAvslutade kvällen på bästa tänkbara sätt, framför en gammal film ("Girls just wanna have fun") tillsammans med min älskade Tindra!! Så mysigt!

#1 - - Anonym:

Skön sommar❤/ Mikaela