Nu får jag lägga mig för smärtan...

Jag som oftast inte äter frukost (pga att jag fastar 12 timmar per dygn) fixade igår morse en mumsig fruktsallad till Mickis och mig. Då vi båda var vakna tidigt så kunde vi sitta länge vid frukostbordet. Så himla mysigt! 

Vi åkte in till jobbet och startade våra arbetspass med 30 minuters mellanrum. Jag försökte att hålla mitt fokus skärpt hela förmiddagen trots smärtan i huvudet som bråkade med mig. Värmeböljan sköljde över oss och drog nog ner allas ork en aning, men jag orkade inte ens att stå på benen utan fick sätta mig på gräsmattan. 

På eftermiddagen ökade huvudvärken markant i styrka. Jag hade inplanerad "barnfri" tid så jag satt vid datorn ett par timmar och jobbade på ett bildspel som jag och två kollegor ska presentera för våra övriga kollegor på vår nästa kompetensutvecklingsdag v33. Om jag inte gjort det så hade jag inte fixat denna dag...

Efter jobbet var jag med Engla till Fotograf Laila Villebeck. En fotografering som varit inbokad sedan länge. Fine art bilder på min fina dotter. Ska bli spännande att få se resultatet! Jag satt och hängde i soffan och var inte alls social...

Väl hemma däckade jag i soffan och måste nu inse att jag får ge upp och lägga mig för detta skov...


#1 - - Mamma , :

Krya på dig kramar ❤❤❤

#2 - - Anonym:

❤❤❤Längtar efter fruktsalladen😀Hoppas skrovet vänder snabbt❤❤❤/ Mikaela