Tack för att ni är ni mina fina barn!!"

Såna här dagar när mitt mående sviker mig och alltså inte är på topp, så är jag lite extra glad över att mina barn är så pass stora och självständiga som de är. De fixar käk och äter när de är hungriga, de badar när de själva vill, de åker iväg på utflykter och packar sina grejer själva, de tar ut hundarna så att de får rasta av sig mm...
\n
\nSjälvklart så finns både jag och såklart Örjan här som stöttepelare och ibland beslutsfattare när det behövs. Men oftast gör de kloka val och utstrålar trygghet ur varenda liten por. Vi är båda extremt stolta över dessa tre ungdomar och alla runt omkring dem överöser oss med beröm över dem och frågar över hemligheten kring hur en får barnen så fina. Det är ingen hemlighet, det gäller bara att ge barnen obegränsat med kärlek, lagom mycket ansvar och självständighet, förhandlingsmöligheter och tydlighet kring regler. Resten kommer från barnen själva.
\n
\nÄlskar er Adam, Engla och Tindra mer än livet!!! Tack för att ni är ni!






#1 - - Anonym:

Ja, mycket fina ungdomar😍/ Mikaela