Halsont och sommarblommor...

Jag vaknade igår morse med svullen och värkande hals. Inte nu!! var min första tanke. Jag gick upp och tog mig en zyx innan jag hoppade in i duschen. I duschen kom jag på att det i den bifogade informationen från Anticimex stod att avloppen skulle vara rensade. Så snabbt ordnade jag med det både uppe i badrummet och nere i duschen. Halsen hann jag inte ens tänka på. Fick i mig en kopp te innan besiktningsmannen kom. 

Vi gick igenom allt som jag behövde finnas till hands för innan jag skulle åka in till jobbet. Halsen kändes fortfarande tjock och smärtade, men som den superkvinna som jag är så klarande jag dagen galant. 

Efter jobbet tog jag vägen till Blomsterlandet och köpte med mig massa blommor hem. Planterade ut den i olika krukor på framsidan av huset. Är inte helt nöjd än, men får fixa mer med placeringar under helgen. 





Jag röjde undan rentvättade sängkläder, linnedukar och gardiner från tvättstugan tills jag nästan somnade stående. 


Glöm inte att klicka på hjärtat här nedan om du gillar detta inlägg ❤⬇️ Tusen tack!

#1 - - emma:

vad fint :)

#2 - - Anonym:

Så fint. Oj, så mycket att göra./Mikaela