Husfotografering, kompetensutveckling och en härlig kväll...

Uppe med tuppen igår, 05.54 gick tåget från Norrköping resecentrum mot Stockholm centralstation. Tre dagars kompetensutveckling med seminarium/föreläsningar i Reggio Emilia institutets regi, Sommarsymposium 2018. Jag och två härliga kollegor har i år förmånen att få delta i detta. Dessutom tillsammans med fina Tessan och en trevlig kollega till henne.

Efter att Örjan skjutsat in mig till tåget åkte han hem och fixade slutklämmen inför fotograferingen. Jag längtar nu oerhört mycket efter att få se bilderna. Adam tog denna bild på fotografen när hen arbetade och var i action...


Trots att jag vaknat redan kl 04.20 så kände jag mig väldigt pigg nästan hela dagen, med undantag för en liten svacka under ett seminarium. God mat bjöds det på, och trots att det inte beställts mjölk- och glutenfri kost pt mig så löste det sig ändå. 

Vi checkade sedan in på våra rum på Best western hotell Karlaplan. Vackert inreda rum i äldre stil. Jag landade i fönstret med en kopp te och konserverade med min rumskompis Anna länge. Otroligt mysigt måste jag säga. 



Till middag blev det Sushi som serverades på rykande fat. Prat och skratt genomsyrade kvällen, men även samtal om våra arbeten och en del tråkigheter. Somnade sedan ovaggad...



Om du gillar detta inlägg så blir jag mycket glad om du väljer att klicka på hjärtat här nedan ❤⬇️ Tack!! 
En kommentar publicerat i Allmänt, Förskola, Recept, inredning;
Taggar: Karlaplan, Reggio Emilia institutet, Sommarsymposium 2018, Sushi, Söderköping, etik, föreläsningar, hus till salu, husfotografering, inredning, kompetensutveckling, pedagogik, politik, seminarium, sälja hus
#1 - - Anonym:

Hoppas ni fortsätter att ha det underbart💕/Mikaela