Minikontor i bilen & Sjöstjärnans ridläger...

Tog cykeln in till jobbet klockan 06.00 igår morse. Tänkte att det skulle vara skönt att ser var lite svalare, men hade inte räknat med den enormt kraftiga motvinden. Fick kämpa mig ner för backarna och det var extremt tungt i uppförsbackarna. Lyckades ändå ta mig in på 55 minuter, vilket var tur eftersom jag började klockan 07.00. 


Arbetsdagen gick bra fast att mina två kollegor var sjuka. Mina fladdrande fjärilar i magen höll mitt humör på topp. 

När jag slutade blev jag upphämtad av Tindra, hennes kompis Tilda och Tildas mamma Sofia. Och vi började vår resa ner till Sjöstjärnans ridläger i Ulricehamn. På vägen ner ringde jag flera viktiga samtal rörande vårt gårdsköp och vår husförsäljning. 
Pratade med båda mäklarna i två olika syften ✔
Bokade om vår husfotografering till nu på måndag ✔ (Hjälp hur ska vi hinna? Frivilliga hjälpare får mer än gärna höra av sig.)
Bokade husbesiktning på gården till nästa fredag ✔ 
Bokade fönsterputs till söndag ✔ 
Pratade med vår bankperson ✔ 
Passargerarsidan, där jag alltså satt, fungerade som ett litet minikontor och jag kunde snabbt och enkelt checka av flera punkter.



Det går verkligen undan nu. Och det känns fortfarande så rätt! Nog om det för nu.



Tindra och Tilda smälte snabbt in på ridlägret och Tindra var väldigt nöjd med sin tilldelade häst för dessa dagar. En mycket fin och mysig anläggning som det kändes bra att lämna dem vid. Även om jag redan längtar efter att få hämta hem Tindra på lördag! Min älskade stora fina Tindra!



Klicka gärna på hjärtat här nedan om du gillar detta inlägg! ❤⬇️ Tack snälla gulliga du!!


3 kommentarer publicerat i Allmänt, Hästliv, träning;
Taggar: Hästar, Hästliv, Min älskade dotter, Ridläger, Sjöstjärnans ridläger, checklista, cykling, fjärilar i magen, minikontor i bilen, mitt älskade jobb, träning, vardagsmotion
#1 - - emma:

åh vad kul för dom att åka på ridläger

Svar: Ja det tycker de också! 😍
Sandra Vulkan

#2 - - Anonym:

Ååå, skulle så gärna hjälpa till, men har så fullt upp med bröllopet. Säg till om ni inte hittar annan hjälp./ Mikaela

Svar: Självklart så ska du INTE hjälpa oss! Dina timmar räcker väl knappt till ändå... Men vet att du alltid annars ställer upp! Underbara fina du! 😘😘😘 Så tacksam för att ha dig i mitt liv!
Sandra Vulkan

#3 - - Anonym:

Detsamma😘😘😘/Mikaela