Nu är huset ute på hemnet...

Ja, nu är vårt hus ute till försäljning på hemnet. Om du är sugen på ett nytt hus eller bara är nyfiken på att få se bilderna som husfotografering tog, så är länken till annonsen här



Jag hade dock önskat att jsg varit med under fotograferingen för att kunna ta bort "störande" ting i vissa utrymmen. T.ex det lilla bordet med tv'n på i Tindras rum och dammsugaren i tvättstugan. Anledningen till detta är nog att jag är så van med att ta bilder på inredningen och att jag blir lite av en perfektionist när det gäller såna typer av bilder. Men, nu är det ju inte inredningen som ska vara i fokus utan själva huset...men ändå.



Hoppas nu att vårt älskade hus får några nya ägare som vill njuta av och pyssla om det med värdighet och kärlek, för det är det värt. Huset har bara haft oss och paret som byggde huset 1975 som ägare.

Så spännande!!!

Du glömmer väl inte att klicka på hjärtat här nedan om du gillar detta inlägg?! ❤⬇️ Tusen tack!!


4 kommentarer publicerat i Allmänt, inredning;
Taggar: Söderköping, hemnet, hus till salu, husförsäljning, inredning, mitt hem
#1 - - Anonym:

Nu är det spännande😀/Mikaela

#2 - - Anonym:

Härligt, nu kör ni🤗

#3 - - Anonym:

Var går flyttlasset nu?

Svar: Ut till S:t Annas skärgård 😍
Sandra Vulkan

#4 - - Anonym:

Särskilt den gröna soptunnan framför huset och bråten bredvid garaget såg bra ut på bild...

Svar: Nej... Känner mig faktiskt lite besviken på fotografen gällande bl.a detta. Själv var jag ju tyvärr inte närvarande vid fotograferingen då jag, som du säkert vet, var på kompetensutveckling i Stockholm. Hade jag varit hemma så hade detta inte kommit med på bild, vilket du säkert förstår (vem du, anonym, nu än är?). Allt har gått väldigt fort så har vi mest fokuserat på huset, inte garaget. Och det är väl ändå så här som verkligheten ser ut? Vi har soptunna, cyklar, stegar mm precis som alla andra husägare och garaget är rätt så fullt redan med flyttkartonger, moped, verktyg, maskiner, gräsklippare mm. Och potentiella köpare bryr sig nog inte om dessa ting i slutändan. Eller vad tror du?
Sandra Vulkan