Som ett skållat troll...

När min familj, ja alla var äntligen samlade här hemma igår, vaknade till liv vid 10-11 tiden igår morse så hade jag redan varit igång i 3-4 timmar. Jag hade hunnit tvätta två maskiner med sängkläder mm, dammsugit nere, knäskurat trappan, dammat i uterummet och plockat bort allt i fönsterna inför fönsterputsning. 



Sedan tog jag en timmes paus i solskenet med en tallrik med havregrynsgröt och frysta hallon och såklart en stor kopp te. Blev dock rastlös och valde att efter vilotimmen att fortsätta förberedelserna för dagens husfotografering. 



Jag åkte bl a till Jysk och inhandlade ett nytt täcke. Vårat stora täcke ligger i båten och inte snyggt att bädda med endast påslakan, dessutom så hade vi tidigare bestämt oss för att köpa ett billigt att ha som sommartäcke hemma och slippa släpa täcket fram och tillbaka från båten. Passade även på att köpa en wellpur kudde till Örjan, då han inte haft någon bra ergonomisk kudde. 

Alla i familjen hjälpte igår till att färdigställa huset och tomten till ett fint och trevligt skick. Är enormt tacksam över att mina barn är så hjälpsamma! Själv for jag omkring som ett skållat troll precis hela dagen.

Såå spännande med fotograferingen! Även om jag med mitt kontrollbehov hade svårt att lämna över hela ansvaret till Örjan... 
Längtar att få se bilderna! 


Ha en fin dag!! 

Om du gillar detta inlägg eller vill visa din omtanke så blir jag mycket glad om du väljer att Klicka på hjärtat här nedan ❤⬇️
En kommentar publicerat i Allmänt, inredning;
Taggar: husförsäljning, i mitt kök, i mitt vardagsrum, inredningsinspiration, köksinredning, lantlig inredning, mitt hem, storstäd, städdag, vit inredning
#1 - - Anonym:

Bra jobbat!😀/Mikaela