Vände det jobbiga till något bättre...

Jag vaknar av att det känns som att hela rummet snurrar samtidigt som sängen gungar. Illamåendet kommer allt utom smygande och innan jag vet ordet av så måste jag spy, genast. Efter tre uppkastningar under mindre än 30 minuter så är jag helt slut. Yrseln är fortfarande påtaglig när jag ringer till jobbet och sjukanmäler mig. Känner mig som en svikare som vanligt när jag måste erkänna mig besegrad, men lite extra nu då många har semester nu och våra avdelningar är ihopslagna. Men nu är läget som det är...



Jag har försökt att göra det bästa av dagen istället för att gräva ner mig. Så jag har hunnit tvätta en maskin med kläder som vi eventuellt ska ha med i helgen då vi ska på bröllop. Jag har äben planerat lite mat, tog en promenad till Willys för några små inköp och lagade mat tills Örjan kom hem. Jag har även legat ute i solen och lyssnat på poddar, innan jag gick in och kollade på Sverige-matchen. Och den matchen fick mig på toppenbra humör!! Yrseln valde dock att stanna kvar även om ångesten försvann...



Önskar er en fin torsdag och hoppas att ni väljer att klicka på hjärtat här nedan ❤⬇️ Tack snälla ni!



2 kommentarer publicerat i Allmänt, Hälsa, sjukdom;
Taggar: Diagnosutredning, Mexico-Sverige, Svergie vidare till åttondelsfinal, fotbolls-VM, heja Sverige, illamående, kronisk huvudvärk, kräkningar, neurologisk sjukdom, odiagnostiserad, positiva tankar, yrsel, yrselattacker, ångest
#1 - - Mamma ❤:

Brs att du kan ha positiva tankar fast du mår så jätte dåligt. Ha en fin dag.

Svar: Ja men nu mår jag betydligt bättre!
Sandra Vulkan

#2 - - Anonym:

Detsamma😀😘/Mikaela

Svar: 😘
Sandra Vulkan