Jag är tillbaka!!!!!

Vet ni? Igår morse vaknade jag strax före 5.30 och kände mig väldigt pigg. Huvudvärken har äntligen sjunkigt tillbaka till det hanterbara läget. Antar att min sänkta dos av medicinen fått göra sin verkan. Dessutom så känns det tydligt att järnet har kickat in och acklimatiserat sig i min kropp. 

Jag är tillbaka!!! På riktigt igen!

Det är säkert svårt för andra att förstå hur fantastiskt detta är för mig. Men ni har säkert haft influensan, nackspärr eller migrän och kan relatera till hur underbart befriande det är när detta släpper och en känner sig frisk igen. Exakt så känns det nu för mig.

Ha ha ser skelögd ut på bilden 😂

Igår hade jag ett mycket bra och positivt medarbetarsamtal med min chef. Tre dagars kompetensutveckling väntar på mig i juni i Stockholm, känner mig verkligen priviligierad över detta. Så spännande och härligt att ha något att se fram emot innan sommarsemestrarna drar igång. 


I onsdags kväll bad Tindra mig att klippa av hennes hår. Hon ville ha page. Jag avböjde först och förklarade att jag inte kan klippa hår, bara med hårtrimmer. Då sa hon åt mig att jah måste ha tillit till mig själv. Och att hon inte skulle bli varken arg eller ledsen om det inte skulle bli bra. Så då var det bara att köra på. Med en slö hårsax som sedan byttes ut till en nyproducerad sax i gammal modell (även den ganska så slö) klipptes Tindras långa tunna hår. Det tog lite tid men resultatet blev hyfsat. Tindra själv är supernöjd och det är ju huvudsaken. Ni får döma själva.




Klicka på hjärtat här nedan om du gillar detta inlägg!! ❤⬇ Vilket jag hoppas att du gör, alltså gillar inlägget.. 





3 kommentarer publicerat i Allmänt, Hälsa, sjukdom;
Taggar: föreochefterbild, järnbristanemi, kroniskhuvudvärk, leukodystrofi, medarbetarsamtal, minälskadedotter, mittälskadejobb, neuroinflammatorisksjukdom, neurologisksjukdom, nyenergi, nyfrisyr, selfie, sjukdom
#1 - - Anonym:

Håret blev jättebra, det ser mycket tjockare ut nu. Vad duktig du är! (Och Tindra modig) Kram Tori

Svar: Tack snälla du! 😙
Sandra Vulkan

#2 - - Anonym:

Mycket snyggt!!! Vad skönt att vara tillbaka💕❤/Mikaela

Svar: Tack 😁 Kramar
Sandra Vulkan

#3 - - Anonym:

Oh, ska du åka på sommarsymposiet, det ska jag med!!! 🤗🤗🤗

Svar: Åh va roligt då har vi båda något att se fram emot, alltså både hela eventet och att ses! 😊❤
Sandra Vulkan